2015年2月17日 星期二

新娘試妝@ ching ching makeup

新年前最後一個big day~~新娘子喜歡清淡自然妝,最緊要似反自己及全程用鮮花配襯!更係冇問題啦!新娘子早於年幾前已經book左我,你對我甘信任,我更係會報答你啦幫你整到靚一靚!
終於到你啦!要靚靚甘出嫁哦!
新娘子話今日刲利是係Special for me~利是係絹面質地,好靚,我見d攝影師都唔係呢個款利是,真係得Ching ching獨有,這麼有心思的客人,謝謝你對我厚愛,太感動啦
#化妝課程 #makeup #新娘化妝 #髮型課程 #ChingChing #個人化妝 #bride #wedding #mua #hair #chingchingmakeup


行禮啦!行禮啦!
新娘子話佢地係第一對新人係理工大學草地行禮架!之前冇人行過^,^好靚呀!
Ching ching好期待今晚呀,因為新娘及新郞的工作係代理朱古力,係海港城有店鋪,新娘及新郞哥叫我今晚盡情甘食期待~~因為Ching ching最愛食朱古力


晴晴 --- 全職化妝師!
擅長光澤通透底妝、大眼妝、高貴清雅日系妝容、
擅長用鮮花技巧為新娘子配襯
 
務求令新娘子個妝又貼又滑又水潤!

另新增設高清噴槍服務,歡迎查詢!
 
Like my Facebook

E-Mail loveching314@yahoo.com.hk
檔期有限請即預約!!

沒有留言:

張貼留言